Hoppas ni har ätit riktigt mycket semlor idag, på jobbet blev vi bjudna på semmeltårta av fina Anna som fyllde år dagen till ära.
 
 
Exakt så här trött har jag varit ända sen vasaloppet förra tisdagen, vet inte vad det är men misstänker att jag börjar bli sjuk i samband med att man tömde kroppen totalt under loppet.
 
 
Helgen har jag mest sovit bort, har jag inte legat i sängen så har jag legat i soffan och kollat på skidor, är såå imponerad av dom som körde stora Vasaloppet och tog sig hela vägen till Mora i snöfall och motvind. Nu vill jag bara bli frisk så man kan komma igång med lite träning igen utan att bara ha fokus på skidor som det varit på sista tiden.
 
 
Trängsel i första backen efter starten, tror det tog närmare en timme innan alla var uppe för backen.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej