I måndags så tackade vi av en jobbarkompis genom att bjuda ut henne på mat och lite bowling.
 
 
Kommer verkligen att sakna henne då vi har jobbat ihop i närmare tio år men ibland så kommer man till ett vägskäl där man får välja att gå vidare och det viktigaste är att det blir bra för henne.
 
 
Längesen jag bowlade så jag kände mig lite ringrostig men vårat lag bestående av Sussi, Claudio och jag vann så det var ju kul.
 
 
Idag så har Sofie och jag varit på gymmet och kört ett HIT-pass bestående av olika stationer.
 
 
Största tidtagaruret ever, passet bestod av 10 olika stationer med främst konditionsmaskiner av olika slag samt lite olika redskap där det bl.a ingick dessa fantastiska hemska rep som totalt dödar en av mjölksyra om man kör på ordentligt.
 
 
Nu har det äntligen kommit lite snö här så det börjar finnas spår i närheten så i helgen blir det skidåkning.
 
/Kram Mia
 
 

Kommentera

Publiceras ej