I går så tog jag ett riktigt långpass på över 6 mil som gick genom ett vackert kuperat grönskande landskap, förbi sjöar och betande lamm, kossor och hästar till Fyllingarum och vidare ner mot Ringarum där jag stannade och tog en glass (kan verkligen rekommendera Marabous glasstrut som är ny för i år). Därefter över Kulefall och tillbaka hem igen.
 
 
När jag kom hem så fyllde jag på alla depåer med bästa återhämtningsmaten som jag tycker är pannkakor med mosade frysta jordgubbar och grädde, mums.
 
 
Efter att ha vilat benen en stund när jag kom hem så fixade jag till hästarnas hage för lilla fröken Millan tyckte att gräset var grönare på andra sidan härom natten så hon hade helt sonika rymt och stod utanför stallet på morgonen när jag kom ner, men nu är staketet fixat med ny tråd och ström så att hon förhoppningsvis stannar där hon ska. För det är ju inte alltid som Fenix sitter och vaktar hästarna.
 
 
I söndags var jag på kalas hos en barndomsvän som även har blivit mormor till lilla Lilly, här med sin mamma Jennifer.
 
 
/Kram Mia
 
 

Kommentera

Publiceras ej