Idag har jag varit på ett nytt pass på gymmet som jag inte varit på tidigare, det hette Hiit Wheeling och var ett spinningpass med högintensiva intervaller. Kanonkul men samtidigt jättejobbigt, ska försöka gå på det i fortsättningen för det var en bra tid o inte så sent som många pass är. Innan körde jag styrka överkropp på X-force maskinerna, så i morgon kommer jag nog ha träningsvärk både här och där.
 
 
Det märks att det är många som vill börja träna så här i början av året (antagligen alla som lovade alldeles för mycket på tolvslaget) för det var alldeles fullt på gymmet men om ett par månader så brukar det vara lugnt igen. Själv satt jag igår och gick igenom mina mål får i år och vilka lopp som jag skulle vilja delta i det här året, får se vilka det blir och hur jag ska lägga upp träningen inför dom. Vad har ni för mål och förväntningar inför 2018?
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej