I går så tog Malin och jag en tripp till Stockholm för att besöka Fitnessfestivalen och därefter ta en sväng i city,
 
 
Det var väldigt mycket energi, proteindrycker och bars på mässan och jag fyndade en träningsdagbok  jag hittade och som jag tyckte verkade bra men i övrigt fanns det inte så mycket att handla på mässan.
 
 
Vi var även inne en sväng och kollade på dom tjejer som tävlade i Luciapokalen och det var en väldigt fascinerande tillställning där dom stod som stela skyltdockor, själv tycker jag att det är snyggt med muskler på tjejer men här tycker jag att det blir lite väl överdrivet. Dock så är jag väldigt imponerad av dessa tjejer då jag vet vilket jobb och hur mycket tid som det det ligger bakom för att bygga upp dessa kroppar.
 
 
Efter mässan så tog vi pendeln in till city där vi gick och shoppade lite och kikade på julskyltningen.
 
 
På väg upp till Gamla stan tog vi svängen förbi ett fint julpyntat Kungsträdgården.
 
 
Lite häftigt med isbanan där man kan åka skridskor likt filmer som man sett från New York, som finns mitt i Kungsträdgården.
 
 
Självklart så hamnade vi i Malins favorit butik uppe i Gamla stan som enbart säljer julpynt året om.
 
 
Idag är det ju första advent så nu har som flesta stjärnor och ljusstakar kommit upp här hemma och eftermiddagen har jag tillbringat med att se på hoppningen från Friends arena, oftast brukar vi vara där någon av dagarna men i år fick jag nöja mig med att se det på TV.
 
 
 Nu har jag avslutat helgen med ett roligt gympapass med Anna-Karin på Friskis&svettis och i morgon är det jobbdags igen efter en ledig helg som har varit full med roliga aktiviteter.
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej