Oj vad tiden går fort nu när man har börjat jobba, i lördags var jag och hejade på Sussi och hennes syster Hanna när dom genomförde Björsätters triathlon för andra gången. Vi var även med förra året, och tanken var att jag  också skulle starta i år men tyvärr så var jag tvungen att stryka mig pga mitt knä. Men Sussi och Hanna  kämpade på och gjorde en fantastisk insats i värmen.
 
 
Sussi i full fart mot målet.
 
 
Jag är så glad för att jag äntligen kan börja att springa igen dom sista dagarna efter att ha vilat nästan hela sommaren (förutom simningen) och därefter bara promenerat i två veckor. Det är ju bara 10 dagar kvar till Midnattsloppet och kondisen är ju inte den bästa men jag tänker att jag tar det lugnt och springer så länge det känns bra och sen så får jag väl gå lite också om orken tryter. Fördelen är ju att det går sent på kvällen så att man slipper gassande sol och luften är lite fräschare.
 
 
Några som älskar sol och värme är mina vindruvor som växer så att det knakar så lite senare blir det väl kanske att försöka sig på lite egen vintillverkning.
 
 
Vilka kvällar vi har denna sommar, en promenad utmed kanalen i fina Söderköping.
 
/Kram Mia
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej