Som ni vet så älskar jag utmaningar av olika slag och idag har jag gått med i en utmaning som heter pansarpeppen och som ligger på instagram. Pansarpeppen innebär att man ska göra 20 träningspass á minst 30 minuter under Augusti månad och tagga dom på insta men #pansarpeppen och #20passiaugusti. Är det någon som är med?
 
 
Startade första passet idag med en rask promenad på 6 km hem från Maud där jag hade varit och fått massage på mina stackars ben igen av Milla, ganska skönt att få massage ute.
 
 
Igår var jag och några vänner på Angry Bull och käkade efter jobbet, blev glatt överraskad då jag inte är så stort fan av köttrestauranger men jag hittade en fantastiskt god Halloumiburgare.
 
 
Kul att träffas och käka lite en helt vanlig tisdag och fira att vi börjet jobba igen efter semestern, det finns alltid något som man kan fira.
 
 
Efteråt lekte vi turister och tog en sväng i Karl Johans park och kollade på den fina kaktusplanteringen som finns i Norrköping och som planteras om varje år med nytt tema.
 
 
I år blommade även denna fantastiska 6 m höga (tror att det är en Agave) planta för första gången på typ 50 år för att sedan dö efter blomningen.
 
 
Bara det speciella blomman var säkert över en meter.
 
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej