I måndags var jag ute och åt tillsammans med några jobbarkompisar, vi var på en trevlig restaurang i Norrköping som heter Meze och som serverar Libanesisk mat.
 
 
Julia och jag.
 
 
Ullis och Sussi T. Tyvärr så saknas Sussi som inte kunde följa med den här gången men då har vi ju en andledning att gå ut igen. Jag åt en jättegod grillad lammfärsbiff med grönsaker, coscus och olika såser, man kan även beställa in lite olika små libanesiska tapasrätter men den här gången valde vi alla att äta kött från kolgrillen.
 
 
Har idag varit på gymmet och fått en ny genomgång av X-force maskinerna så imorgon kommer jag nog att ha en grym träningsvärk. Efter träningen hade jag med mig en proteinpudding med smak av äpplepaj och med crunc och det var nog bland det godaste bland proteinpuddingar som jag någonsin smakat, nästan till och med godare än riktig äpplepaj med vaniljsås.
 
 
Nu är det snart dags för halv åtta hos mig som är ett av mina favoritprogram, har tagit så många recept därifrån som jag lagat och bjudit på genom åren.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej