Följde med Malin till Ikea igår för att hon skulle köpa sig en ny soffa till sin lägenhet och det slutade med att även jag kom hem med en ny soffa till övervåningen när jag ändå var där och hade släpet med mig. Vi har länge pratat om att det skulle vara bra att ha en bäddsoffa där uppe så övernattningsgäster kan få ligga lite bekvämt.
 
 
Trailern blev nästan full, tur att Ikea förpackar sina saker väl för annars skulle vi aldrig fått plats med två soffor och en fåtölj.
 
 
Desto värre är det när man sen ska få ihop alla delar så att det till slut ser ut som en soffa ska göra.
 
 
Höll på hela förmiddagen idag, tror att bäddsoffor består av flera delar än en vanlig soffa och kanske hade det gått lättare om man varit två. Men skam den som ger sig till slut var jag klar och så här blev resultatet.
 
 
Så efter att ha kört iväg den gamla soffan och alla kartonger till tippen så var det dags att åter kränga på sig våtdräkten och börja simträna inför trialton, insåg att det bara är en månad dit så min tanke är att jag växlar löpning, cykling och simmning var tredje dag framöver.
 
/Kram Mia
 
 
 

2 kommentarer

Annette

07 Jul 2017 10:20

Härlig blogg :)

Svar: Tack så mycket!
maria dahlberg

frida G Svensson

08 Jul 2017 19:39

så mysigt det blev!

Svar: Tack så mycket, blev själv nöjd.
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej