Förra fredagen fick jag äntligen krama om Malin igen som kom hem från Nya Zeeland där hon varit sedan i höstas och innan det var hon i USA så det var nästan ett år sedan vi sågs senast.
 
 
I lördags åkte vi upp till min bror i Stockholm för att fira Valborg med dom, det var så skönt så vi kunde till och med sitta ute en stund på kvällen.
 
 
Vi blev som vanligt bjudna på massor av god mat och fick träffa lite nya trevliga människor som också var där.
 
 
 
 
Det var ett glatt gäng som samlades kring bordet.
 
Dagen efter begav vi oss till det nya varuhuset Mall of Skandinavia som även kallas "MoSet".
 
 
Jag blev nog mest imponerad av parkeringshuset i rosa med speglar i taket, varuhuset i övrigt var ju som vilken galleria som helst men otroligt stort och med en massa roliga butiker som inte finns här hemma men absolut inte så flashigt som jag väntat mig.
 
 
Patric visar stolt upp sin nya Mini bil.
 
 
Hela familjen Kjellin-Dahlberg samlade.
 
 
Ikväll ska vi åter till Pinchos och äta tillsammans med Patric och hans familj som kommer ner till Norrköping för att Ida ska tävlingsdansa SM i disco som går på Stadium arena i helgen.
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej