Midsommarafton tillbringade vi med lite goda vänner hemma hos Tomas och Sussi, det här var nog den första midsommar som jag var helt ledig på flera år.
 
 
Vi började kvällen med att njuta av ett bad i deras bubbel vilket alltid är mysigt även om man i år inte behövde värma sig i badbaljan.
 
Därefter blev vi bjudna på en massa god mat och även om jag inte dricker snaps så tyckte jag den här backen var väldigt gullig.
 
Till efterrätt fick vi förståss jordgubbar som hör midsommar till och jättesmarriga hallonbiskvier som Eva-Lena bakat.
 
Igår var Malin, Bosse och jag på årets premiär på Smultronstället och det var fler än vi som kom på den briljanta idén att njuta av en glass i värmen så det var skapligt lång kö innan vi kom in.
 
 
Idag har jag roat mig med att laga det som var trasigt i hästarnas stora sommarhage så att vi kunde släppa bort dom där och dom vet exakt vad som väntar dom när man börjar gå åt det hållet med dom.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska orka ta mig ut i värmen och ta en joggingtur.
 
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej