I söndags tackade vi av Ted som arbetat hos oss och nu har slutat, vi var och åt på Å-cafet där dom har världens godaste plankstek (finns både kött, fisk och vegetarisk) vilket väl bilden vittnar om eftersom dom flesta beställde in det.
 
 
Detta med skidor och vallning är inte det lättaste har jag börjat inse, men tror att jag börjar få lite hum om hur det fungerar.
 
Då jag har fått experthjälp med att konstatera att mina gamla skidor var alldeles för hårda för mig så jag orkade inte trycka ner dom och få fäste trots perfekt vallning så har jag köpt nya skidor. Har varit på golfbanan i Västra Husby och åkt ett par gånger i veckan, i torsdags kändes allt bra och det var kanonväder så jag åkte 2 mil för att känna på hur kroppen reagerar på att vara igång en längre tid och det kändes riktigt bra, hade nog kunnat hålla på ett tag till utan problem om den inte var för att jag skulle börja jobba senare.
 
I onsdags var jag på återbesök hos min sjukgymnast som tyckte allt såg bra ut med axeln och att det går åt rätt håll, som tur är så känner jag inget vid skidåkning eftersom jag har mest problem med övningar ovanför huvudet. Därefter mötte jag upp Sofie och åt lunch med henne på Spicy Hot. Har inte ätit där förut men det var ett ställe helt i min smak, rent och fint med god mat och bra priser.
 
 
/Kram Miag
 


Kommentera

Publiceras ej