Den här lediga helgen har jag mest tagit det lugnt och ätit god mat, igår kväll var det lite vänner här och firade mig så bjöd jag på en stor sallad bestående av mathavre, bönor, groddar, paprika, sugarsnaps, sallad, tomat, gurka och till det kyckling som vi grillade. Det var premiären för grillning i år.
 
 
Till efterätt hade jag bakat en chokladkaka med vit chokladfrosting och massor med hallon och jordgubbar.
 
 
Till present fick jag en vattentät bag som man kan ha saker i och även spänna runt midjan när man simmar i öppet vattem så man syns och kan även använda som flythjälp om man håller på att drukna. Min vän Maud var visst rädd för att jag skulle drunkna när jag tränar inför Vansbro.
 
 
I dag har vi varit och firat fina Marita som fyllde 60 år, hon hade bjudit in till Afternoon the party hos sin dotter Jenny.
 


Dom bjöd definitivt på mer än bara the, det var både snittar, pajer, tårtor, kakor och allt möjligt annat smått och gott som dom dukat fram.


Hoppas ni haft en bra helg, nu ska jag se på Mästarnas mästare.
 
/Kram Mia
 
 

1 kommentarer

Ewelina

17 Apr 2016 22:03

Åh så gott!

Kommentera

Publiceras ej