Det var länge sedan jag var inne här och skrev något men jag har helt enkelt inte haft någon inspiration men nu kände jag mig sugen på att skriva lite igen. Så nu kommer en liten uppdatering på vad som hänt sen sist.
 
 
I slutet av februari flög Bosse och jag ner till Cran Canaria för en veckas semester. Skönt att komma ner till värmen och vi hade inte varit där tidigare men det var en positiv överraskning visserligen väldigt turistigt men rent och fint.
 

Vi bodde på ett litet mysigt hotell mitt i byn och när vi var där var det en jättestor karneval som passerade precis utanför vårt hotell.
 

Det var väldigt blåsigt men soligt när vi var där så det gick knappt att ligga på stranden men som tur var hade vi ett fint poolområde på hotellet.
 
 
Vi var även uppe i bergen en dag och red på kameler vilket var en upplevelse i sig.
 
 

Det var väldig kuperad terräng uppe i bergen och det var INTE roligt att åka på dom vägarna.

Jag har även varit och sett på Galenskaparna på Louie De Geer så nu är snart mina födelsedagspresenter från förra året slut.
 

I övrigt så jobbar jag och försöker att hinna med att träna, just nu så håller jag på att träna inför vårruset som är nästa torsdag då jag har som mål att springa under 30 minuter. Jag köpte den här boken på rean och fick även en annan löparbok när jag fyllde år så nu har jag fått lite nya tips.
 

/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej