Igår började min efterlängtande semester, i år var nog bland de första åren som jag verkligen kände att det ska bli skönt med fyra veckors ledighet. Det har varit ganska mycket att göra på jobbet med scheman eftersom vi fått flera nya både personal och brukare men nu ska jag bara njuta av ledigheten.
 
Jag avslutade i alla fall med en trevlig afterwork med mina kära kollegor förra söndagen.
 

Först var vi på Å-cafet och åt en god middag, själv åt jag en klassisk fläskfile med bea och rödvinssky.
 
 
Micke, Ted, Ida som inte vill vara med på bild och jag.
 

                          Ewa och Sussi.
 

Sussi, Julia och Sussi T på Creperian dit vi fortsatte för en drink innan jag cyklade hem, det var ju en av dom där härligt varma sommarkvällarna.
 

Fina rosor i kvällssolen..
 

Nu har även dom här godingarna kommit i skogen, det är väl en av fördelarna med allt regnande att svampen trivs och växer.
 
/Kram Mia


Kommentera

Publiceras ej