Då var man 1000 kr fattigare eftersom grannen inte kan hålla reda på sin katt. Idag blev Fenix sämre och inte ville äta eller dricka utan bara ligga i en plastbalja och sova, så jag kontaktade veterinären på em och fick komma ner direkt. Tyckte det var bäst då det är fredag och helg. Han sövde honom och konstaterade att han hade ett bett på överarmen som blivit infekterat så han gav honom en smärtstillande och en penicillinspruta så nu mår han mycket bättre. Han ska även få penicillin i en vecka.
 

Här har han legat hela dagen och inte velat ha något.
 

I väntan på att sprutan ska verka innan han har somnat, sen sov han gott.
 

Häromdagen hittade jag en jättefin ljuslykta på Nille som jag har dekorerat med stenar och snäckor jag plockat utomlands.
 
 
Jag har även en grym träningsverk idag efter mitt första pass på gymmet på över en månad, men då känns det att det var effektivt i alla fall.
 
 

Nu är det jobbarhelg igen så ha en trevlig helg alla var ni än befinner er.
 
/Kram Mia

1 kommentarer

Malin

17 Jan 2015 01:16

men lilla misse. Pussa honom från mig ❤️

Svar: Det ska jag🐾🐱
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej