Idag har jag varit på julkonsert i Louie De Geer hallen och sett på Peter&Matilda tillsammans med min mamma, hon fick det i födelsedagspresent av oss. Som vanligt var det en otroligt bra konsert från början till slut.
 

Dom bjöd på en glittrig och fartfylld show med en salig blandning av klassiska julsånger, poppigare julsånger och gamla rocklåtar av bl.a Qeen och Elvis, 
 

Efter att jag skjutsat hem mamma hann jag precis till St Laurentii kyrka där dom sjunger in julen den 4;e advent, jag går inte jätteofta till kyrkan men då brukar jag försöka gå dit, Anders Eksmo var solist och sjöng O helga natt så otroligt fint.
Så idag har jag fått min dos av julsånger och fin musik, fast det kan man ju aldrig få för mycket av och lite julstämmning får man allt.
 

Den här fina julblomman fick jag av mina kära arbetskamrater när dom var här i tisdags på lite lunch och personalmöte.
 

Nu återstår bara tre arbetsdagar innan julen är här.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej