I dag är det redan den andra söndagen i advent och det har varit 13 plusgrader ute idag, det är ju knappast så att man är sugen på och julpynta men lite adventssaker har jag fått fram hemma.
 

Stormarna Gorm och Helga har avlöst varandra och nu är visst en tredje på väg men hittills har vi klarat oss utan längre strömavbrott men telefon har vi inte haft på hela helgen, tur att man har mobilen i alla fall.
Träningen i veckan har det blivit lite si och så med för i början av veckan hade jag en så grym träningsverk efter lördagens pass, men i fredags tog jag mig in till gymmet och körde lite på stakmaskinen och löpbandet i alla fall.
Det är ju heller inte jätteskönt att gå ut på promenader i den här blåsten, men för ett par veckor sedan var jag och sprang i Alboga och där hade dom invigt ett jättefint ute gym som är öppet för alla.
 
 
Det var även bra skyltar uppsatta med instruktioner som visade hur man skulle använda dom.
 

Hoppas ni inte har blåst bort i vinden.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej