Förra lördagen var vi hos Janne och Maud och firade Maud som fyllde år, där blev vi som alltid bjudna på en massa god mat och även kräftor.
 

Cilla, Janne, Bosse, Micke, jag och Annelie.
 

I söndags var det åter igen dags att bege sig ut till Sikargården för en veckas läger med jobbet. Det är alltid lika roligt att komma dit och träffa Madde, Johan och Anita som driver Sikar.

Sussi, jag och tjejerna bodde i det gula huset som vi kallar pippi-huset. Första kvällen var det som vanligt lägerbål med korvgrillning nere vid sjön.
 

Vi har ju haft en otrolig tur med vädret den här veckan så dagarna har mest tillbringats nere vid sjön med att bada, ro och paddla.
 

En kväll hade vi disco och sista kvällen fick dom som ville åka med in till Norrköping och se på Rix Fm festivalen där bl.a Molly Sanden, Darin, Iza, Marcolioo och Anton Ewalds uppträdde.
 
 

Idag har jag mest slappat och varit uppe till Klarsjön, det är ju bäst att ta till vara på dom sista fina dagarna av sommaren för sen väntar en låång vinter.
Ikväll har jag varit inne på Augustifesten och sett på Peter Johansson som uppträdde där, han är ju så himla duktig och kan ju verkligen sjunga allt från rock till julspalmer. Idag bjöd han på en riktig rockkonsert.
 
I
 
Sov gott för det tänker jag göra nu.
 
/Kram Mia



 

Kommentera

Publiceras ej