Vi har inget internet hemma så det har inte blivit så mycket skrivet här sista veckan, vet ej vad felet är men Telia har lovat att det ska varat fixat kl. 12 imorgon o är det inte det så kommer jag garanterat att meddela dom det för har jag tröttnat.
I onsdags var jag med Helen till F & S när hon körde igenom sitt höst pass och det var ett riktigt roligt pass så nu ser jag fram mot söndagskvällarna i höst  
I lördags kväll var Janne, Maud och Milla här så vi grillade lite o sen var Maud o Milla med bort till hästarna, Goodina blev så glad när någon ville kela med henne. 


Idag har jag suttit ute o solat lite men sen kände jag mig så sysslolös så jag tog cykeln ner till Alboga och gick 5 km slingan innan jag cyklade hem igen. Invigde även mina nya träningsbyxor som jag fyndade på rean. 


Hoppas ni har en bra sommar vad ni än gör. 

/kram Mia 

Kommentera

Publiceras ej