I lördags var vi på 50 års fest i Petersburg, det var en kompis Susanne som fyllde. Dom hade gjort så fint och allt gick i olika nyanser av tukos.
 

Det bjöds på god mat och dryck och därefter var det dans till Willy som spelade. Födelsedagsbarnet och jag i våra turkosa klänningar.
 

Det var även en tävling i bästa klädsel som jag till min stora förvåning vann med min prickiga 50-tals klänning som jag köpt i Lettland. Priset var en burk med turkosa skum pingviner.
 
Idag har den första jultomten för i år fått flytta in hos oss, jag kunde inte motstå den när jag var på Jem&fix o köpte spån.
 


Oj vad tiden går fort det är ju snart första advent. Det känns som det är färre timmar på dygnet så här års, min vardag går just nu åt att jobba, sköta hästar och försöka hinna träna lite också,
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej