I födelsedagspresent från Malin och Sofie fick Bosse en middag så igår kväll var vi på Texas Longhorn. Det var första gången jag var där men det var helt ok, god mat och mysig miljö synd bara att det är så kallt ute så man inte kunde sitta utomhus.
 

Själv åt jag typiskt Amerikanska ribs med pomme och cole slaw.
 
 
Nu har jag även helt plötsligt två stycken resor inbokade i sommar, dels en till Tallin med Ulla-Britt (en god vän från Karlsborg) och en resa till Rhodos i slutet av Augusti tillsammans med Sofie (blev en utlandsresa istället för spa som egentligen var hennes present till mig).
 
 
Just nu har jag ont i halsen och värk i hela kroppen, vilket jag har haft i snart en vecka så jag har varken tränat eller kunnat ta hem hästarna och börja rida som det var tänkt den här veckan men hoppas det snart blir bättre.

/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej