I går var det dags för mig att förbruka ytterligare en födelsedagspresent (på det här viset räcker presenterna länge), nämligen den från min bror. På morgonen tog jag tåget upp till Stockholm där han mötte upp mig. Vi tog en promenad ut till det vackra Djurgården som vi gick runt, själv har jag inte varit längre ut än Skansen och Gröna lund så det var kul att få se hela.
 


Patric med dom stora finlandsfärjorna i bakgrunden.
 
 
Vackra Rosendals slott.
 
 
 
Vi åt en god middag på Rosendals trädgård, där dom även hade försäljning av växter men det kunde man ju inte gå och bära på och det var ganska dyrt också.

 
Waldemarsudde längst ut på Djurgården
 
 
 
Efter ca en mils promenad var det dags att bege sig tillbaka in till staden där jag hade både en massagetid och ansiktsbehandling inbokad på Axelssons SPA. Helt underbart att få alla stela muskler uppmjukade, mycket välbehövligt men aj aj vad ont det gjorde.
 

Ett väldigt fint och proffsigt spa som låg nere i Gallerian.
 
Sen var det dags att åter sätta sig på tåget tillbaka till Norrköping. Tack Patric för en underbar dag i storstaden med god mat  och behandlingar.
 
/Kram Mia


 

Kommentera

Publiceras ej