Igår kväll var vi på Österns Stjärna och åt en god middag tillsammans med Anders och Marie, jag fick nämligen ett presentkort av dom i födelsedagspresent.
 
Anders och jag.
 
 
Bosse och Marie.

 

Vi åt inte kinamat utan kötträtter men naturligtvis måste man avsluta med friterad banan och vaniljglass när man är på Chinarestaurang.
 

Därefter tog vi en sväng upp till kanalen och satte oss på Bondens och tog en öl & cider. När vi satt där kom en bekant förbi på en Segway och erbjöd mig att prova, vilket jag gjorde bland alla turister vid kanalen men det gick jättebra och det var kanonkul men jag tror inte det är något att brassa omkring med på Klarsjövägen.
 

Ikväll har vi varit hos grannarna och firat Leif som fyller år idag och nu är det snart sängen som gäller så god natt mina vänner.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej