Gissa om man blir glad när man slår upp dagens tidning och läser det här =)). Tack snälla för dom fina orden.
 
 
Häromdagen fick jag för mig att jag skulle klippa Goodina för hon har lite konstiga fläckar på halsen och rumpan som jag tror är regnskållor. Det är det närmsta jag kan komma efter att ha googlat runt lite. Dom försvinner när jag tvättar med jodopax så nu är det lättare att hålla rent och man ser var dom är. Hon har ju päls som värsta shetlandsponnyn annars. Jag har även badat henne med  ett desinficerande schampo så nu får vi hoppas att det försvinner.
 
 
Nu har jag även varit och anmält mig på Factory Fitness så jag hoppas att det blir bra och min förutsättning är att jag ska ta mig in till Norrköping och träna åtminstone en dag i veckan men helst två. Jag köpte även ett par nya träningsskor eftersom jag fick ont i tårna av mina gamla, jag hade kvar mitt presentkort på XXL som jag fick i julklapp så nu kom det väl till pass.
 
 
Nu väntar en jobbarhelg på mig men på lördag kommer Sofie och Nicklas hem från Thailand, jag ser fram emot att träffa dom och få höra om allt dom varit med om.
 
/Kram Mia
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej