I torsdags mötte jag upp Sofie på stan och åt lunch ihop med henne på Paus, om man tycker om fisk så är det helt suveränt eftersom dom alltid har en fiskrätt varje dag. Då var det halstrad tonfiskkotlett, sötpotatispuré med tomatsalsa, alltid gott och fint upplagt verkligen att rekommendera.
 
 
Jag införskaffade mig även ett par nya vinterkängor eftersom mina har varit med ett par år. Det fick bli ett par bruna, för jag har svarta både stövlar och boots.
 
 
Idag påbörjade jag mitt nya projekt nämligen att måla vår gamla klocka vit istället för den tråkiga bruna som den var innan.
 
 
När jag var och handlade idag passade jag även på att gå 5 km spåret på Alboga eftersom det är första helgen på älgjakten är det nog säkrast att hålla sig ifrån skogen ett tag till. Goodina fick ett pass i tömmarna idag, där hon jobbade på bra.
 
/Kram Mia
 
 

Kommentera

Publiceras ej