Igår var jag i Stockholm med fina Sussi, vi skulle ha åkt med Ringarums men den blev inställd så vi tog bilen till Skärholmen och därifrån tunnelbana. Först letade vi upp en affär som heter Ladureé som jag alltid sagt att jag vill besöka om jag kommer till Paris men nu har den öppnat även i Stockholm.
 
 
Det är en jättelyxig liten affär som ligger vid Sturegallerian som säljer macroner, vilket är en sorts liten marängkaka som finns i olika smaker.
 
 
Vi var även och åt på en kina-japans restaurang som hette Bamboo Palace och som ligger på Kungsgatan. Ett ställe jag kan rekomendera, god mat och väldigt rent och fint. Vi åt dagens buffe där man fick blanda Sushi och kinamat.
 
 
 
 
SKÅL!
 
En ny vårjacka hittade jag och en top från Manhattan.
 
 
Man är ganska trött erfter en dag i huvudstaden så idag har jag sovit läänge men nu ska jag ta en promenad i det fina vädret och sen är det jobb som gäller ikväll.
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej