Här kommer en liten sammanfattning av veckan som varit.
 
I helgen jobbade jag och då var vi vid Klarsjön och grillade korv, vilket var mysigt även om inte vädret var det bästa.
 
 
Goodina verkar vara ok i sin hov, och av den andledningen är det ju bra att det är snö och fruset så hon inte får in lervatten under sulan. Här är vi i allafall på promenad och det är jätteläskigt med grannens hund som skäller.
 
 
Millan har börjat fälla riktigt ordenligt så när jag borstade henne häromdagen så bara ramlade det hår från henne. Vet inte om hon börjat fälla så tidigt eftersom hon fick stå inne i värmen ihop med Goodina när hon inte fick gå ut.
 
 
Idag har jag storstädat skafferiet, tog ut allting och torkade innan jag plockade in sakerna igen. Passade smtidigt på att rensa ut gamla kryddor och dyl.
Så här fint blev det när jag var klar.
 
 
Passade även på att rensa vårt spritförråd vilket är enormt, vet inte var allt kommer ifrån men det här är en liten del av det.
 
 
I övrigt har jag jobbat ganska mycket den här veckan, det är ju sportlov så då har vi ju extra mycket barn på jobbet.
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej