Igår var jag till XXL som har öppnat i Linköping, men jag blev ganska besviken för det var väldigt dyrt men lite fick jag med mig hem i allafall. En mössa, strumpor och vattenflaska. Jag hittade även ett par nya joggingskor på Stadium outlet som jag hoppas är bättre än mina gamla som jag får ont i fötterna av att springa i. Den senaste veckan har jag varit duktig med träningen 2 ggr på friskis, stavgång, promenader och simmning har jag hunnit med.
 
 
 Jag var också på Rusta och köpte nya tapeter till sovrummet, jag har även fixat iordning lite på mitt "kontor" på övervåningen.
 
Fint va!!
Jag var även en sväng till IKEA där dom redan hade börjat med JUL sakerna, så jag köpte ett par adventsljus som jag tänkte kunde bli fint att ha på kanten till öppna spisen.
 
 
Kanske lite tidigt men snart är vi där.
/Mia
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej