Igår var Alicia här och red på Goodina, först tog vi en sväng i skogen Elise var med på Millan också, sen så red Alicia ett tag på ridbanan först var Goodina lite seg men efter ett tag gick det jättebra.
 
 
På kvällen kom Janne och Maud hit så vi åt räkmackor och till fikat hade jag bakat blåbärspaj. mums!
 
 
Idag red jag bort till mörknekärrsvägen och där träffade vi på en stor tjädertupp och den tyckte Goodina INTE om, hon var på helspänn hela vägen hem sen och varje gråsparv var jätte farlig.
 
 
/Kram Mia
 
 

2 kommentarer

Alicia

04 Nov 2012 22:08

Tack än en gång för att jag fick rida Goodina;)

Malin Dahlberg

06 Nov 2012 10:23

tjaaaaaa, den ser faktiskt lite farlig ut den där fågeln... ;) o skicka ner lite blåbärspaj till mig!

Svar: Den var stoor =/. Ska jag skicka den till Malin/ Australien?
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej