Oj vad tiden springer i väg. Denna vecka har jag dessutom arbetat två vaken nätter vilket inneburit att jag fått sova bort dagarna så dom bara försvann, nej vaken nätter är nog inget för mig.
 
 
Häromdagen när jag var och handlade åt mamma som sitter i karantän passade jag på att ta en promenad i det fina vädret vid Djurön som ligger i närheten av där hon bor. Ville även testa om jag kunde gå lite på min stackars häl nu när jag köpt inlägg till skorna och 4 km på mjukt underlag kändes helt ok.
 
 
Även svanarna njöt av det fina vädret där dom låg och guppade ute på fjärden, tror att jag räknade till 14 st bara i den här flocken.
 
 
Förra helgen var jag i Kumla och hälsade på Eva, då var vi och besökte den här lilla sötnosen som snart ska flytta hem till hennes dotter Ellinor. Vi hade en supermysig helg bara hon och jag med mycket prat, skratt och bubbel.
 
 
Nu har även sommarblommorna börjat att göra sitt och nya fina höstplantor som jag köpte när Malin och jag var på Ingvaldstorp har fått ta plats på förstukvisten.
Hoppas ni får en mysig helg trots vädret, har just tagit en promenad till hästarna i regnet och det är som dom säger, "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder".
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej