(null)

Sista veckorna har gått i ett, och därmed har jag även hunnit med att göra en massa roliga saker förutom att jobba heltid (jobbar 90% i vanliga fall) som jag åkte på då kommunen gjort lite fel. 
Det har blivit en del padel då jag och några vänner börjarde en padelkurs i tisdags på WAP i Söderköping. Jättekul och idag var vi ute hos en kompis och tränade lite på vad vi lärt oss. 

(null)

Har även varit ute och ätit ett par gånger, först tillsammans med mina nuvarande arbetskamrater och även tillsammans med Sussi och Julia som inte jobbar kvar hos oss längre, samt Anna som tyvärr också slutar snart. 
På Pappa grappa åt jag nog den godaste pizza jag någonsin ätit, Frutti de’mare. 

(null)

Försöker även hinna med att skörda allt som mognar och behöver tas om hand i trädgården. 

(null)

(null)

Allt från squash, tomater, aubergine till chili, vindruvor och blommor. I år har mina dahlior växt och blivit så fina så jag kan plocka in stora buketter hela tiden. 

(null)

(null)

Har även gjort min plikt och varit och röstat, tycker det är lite högtidligt att gå till församlingshemmet och rösta på valdagen så har aldrig förtidsröstat. Har däremot aldrig tyckt att det varit så svårt att rösta som i år då man vilket parti man än röstade på även stödde partier som man inte sympatiserar med. 

(null)

Vad tycker ni? Röstar ni på valdagen eller förtidsröstar? Nu återstår bara att se vilken regering vi får och hur dom lever upp till sina vallöften. 

//kram Mia 

Kommentera

Publiceras ej