(null)

Idag tog Bosse och jag båten ut till Harstena då jag har semester den här veckan och dom utlovat fint väder. 

(null)

(null)

Tog en promenad till andra sidan av ön där det var helt tomt på både folk och båtar, märks att semestrarna börjar ta slut. 

(null)

Efter fika och ett dopp i havet gick vi runt ön förbi den lilla byn innan vi stannade till vid öns restaurang Loftet där vi beställde strömming och potatismos.  

(null)

Det var nog den absolut godaste strömming som jag någonsin ätit, sen gör ju den fina miljön det inte sämre. 

(null)

Igår sprang jag stadsloppet i Norrköping tillsammans med Sussi och hennes mamma, är så glad över att jag kan springa igen efter att jag var sjuk. Har lärt mig att man inte ska ta saker för givet, däremot märker man vad man saknar när man inte kan göra det och det var bl.a att springa och träna. Fick ingen kanontid men jag sprang nästan hela vägen förutom i några uppförsbackar och det kändes bra. 

(null)

I tisdags var Maud och jag på en roadtripp på Östgötagaslätten, vilket blev mest en shoppingresor då jag kom hem med en massa trevliga saker. Bl.a var vi i Ödeshög på en loppis/fyndlada där jag hittade jättefina nya jackor och kläder att ha i stallet som det visserligen stod Agria djurförsäkring på men eftersom jag har hästarna försäkrade där så är det väl ok. 

(null)

På väg mot Vadstena stannade vi vid Borghamn vid Omberg för att äta lunch, gissa om vi blev överraskade när Liga, en bekant till oss kom ut och serverade. 

(null)

Därefter avslutade vi vår tripp med ett besök i Vadstena som är en så mysig stad innan vi styrde hemåt igen. 

(null)

Vadstena slott. 

//kram Mia 

Kommentera

Publiceras ej