När alla lopp är inställda så får man springa dom på egen hand, tur att jag har min god vän Sussi som är med på alla påhitt. Hon stod även för den goda picknic korgen som man brukar få efteråt. Den smakade riktigt gott efter att vi sprungit våra 5 km på Ramunderberget som var bra mycket jobbigare än det riktiga Vårruset.
 
 
 
Vilka härlaiga försommarkvällar vi har nu, härom kvällen tog jag en sen promenad och tittade till hästarna i sommarhagen och det är ju så vackert ute så man vill helst inte gå in på kvällarna.
 
 
Hästarna njuter verkligen av att gå ute i sin älsklingshage.
 
 
 
Nu har vi även fått klar altanen som vi har hållit på med jag vet inte hur många år, men nu är den äntligen klar.
 
 
Nu är det dags att åka och arbeta ett par timmar innan det blir helg ch sen är det bara två arbetsdagar kvar innan det är semester, känns lite konstigt att gå på semester så här tidigt men det blir nog bra då jag har lite nya roliga saker inplanerade då allt annat bokat försvann p.g.a corona.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej