I helgen har Sussi och jag genomfört ett virituellt triathlon som Power woman anordnade, kul att det trots allt finns lite saker att delta i då alla lopp är inställda.
 
 
Vi valde sprintklassen där det ingick 20 km cykling, 5 km löpning och 400 m simning. Cyklingen gick kanon, är ju den del som jag fruktar mest men var nog dom snabbaste 20 km som jag någonsin cyklat så det är jag jättenöjd med.
 
 
Löpningen var nog bland det värsta jag gjort då det var ca 30 grader varmt och nästan helt vindstilla så där tog det tvärstopp och jag var totalt slut efteråt.
 
 
Då man fick köra dom olika delarna i vilken ordning man ville så valde vi att ta simningen sist för att det blev praktiskt bäst så. Det var helt fantastiskt att få kasta sig i vattnet och bli lite avkyld efter den hemska löpningen.
 
 
Glad och nöjda efteråt kunde vi fira med våra fina medaljer, bubblet fick dock vänta tills jag kom hem då jag hade bilen med mig.
 
 
På kvällen blev det kräftskiva tillsammans med familjen som avslutades med sällskapsspel som varade till sen kväll.
 
 
Så var den intensiva helgen över och det är dags att återgå till jobbet idag igen.
 
 
I fredags kväll var vi och firade Maud i henes mysiga kolonistuga. Där träffade vi även goda vänner som vi inte mött på länge vilket var supertrevligt, det är ju lättare att umgås nu när man kan sitta ute.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej