Idag har jag ägnat hela dagen åt att rödfärga ladugården som vi håller på att renovera, kommer att ha värsta träningsvärken i morgon i armar och vader efter att ha klättrat på stegar och pallar. Att jämföra med ett träningspass för ben och armar. 
 
 
 
Glömde helt bort tiden så när klockan var fem och jag helt plötsligt kom på att jag inte ätit på hela dagen och höll på att hungra ihjäl, åkte jag och köpte pizza åt oss som jag bara helt utsvulten tröck i mig.
 
 
I onsdags så gjorde Malin och jag en lite roadtripp till ett ställe som heter Ingvaldstorp strax utanför Katrineholm som främst är en handelsträdgård men där fanns även en kombinerad häst, hund och inredningsbutik samt ett mysigt café. Köpte lite växter till höstens kruka och en reflexgrimma till hästen så hon syns  ordentligt i vinter.
 
 
Då det var otroligt varmt ute så stannade vi till vid en liten sjö för ett dopp men tyvärr såg det ut som det var alger där så vi vågade inte låta Ronja bada o vi tog bara ett snabb dopp.
 
 
Ronja har blivit en stor fröken nu och är så snäll och duktig att ha med sig,
 
 
Nu har även tomaterna börjat att mogna i växthuset och vad är godare än färska nyskördade tomater.
 
/Kram Mia
 
 

Kommentera

Publiceras ej