Den här lilla trasselsudden gick ut för tre veckor sedan och var försvunnen i två veckor innan hon en dag kom in och skrek o talade om att hon var hemma igen. Blev så glad då jag börjat tro att vi aldrig skulle få se henne igen. Undrar verkligen var hon varit då hon var i gott hull och inte skadad då hon kom hem, däremot har hon varit väldig kelig och hållt sig hemomkring och mest legat inne och sovit  hela tiden nu. Synd att katter inte kan tala om vad dom varit med om.
 
 
Idag är det ju sista sommardagen enligt almanackan men vi får verkligen hoppas på fina härliga dagar ett tag till, trots att jag älskar värme så gillar jag att promenera och springa på hösten när luften blir friskare. Tyvärr har jag fått problem med en häl så kan inte ens gå korta promenader just nu. Tror att det kan vara början till hälsporre eller en överansträngning i senan som fäster där, har i alla fall beställt en hälkopp som jag hoppas ska avlasta en del så jag slipper ha ont sen så kan det ju ta ett tag innan det är helt läkt.
 
 
Just nu så blommar mina orkidér helt fantastiskt trots total misskötsel under hela sommaren, får en skvätt vatten när jag råkar komma ihåg det.
Trots allt så är det skönt att skolor börjat så att livet återgår till det normala på jobbet efter en tuff sommar med mycket barn och aktiviteter vilket också är jättekul men det blir väldigt intensiva dagar..
 
/Kram Mia
 
 
 
 

1 kommentarer

Lisa

01 Sep 2020 11:23

Men vilken sötnos. Vilken tur att hon kom hem igen :)

Kram

Kommentera

Publiceras ej