Har arbetat hela helgen men igår var vi iväg med jobbet på en trevlig utflykt till Ekenäs slott där dom har haft medeltidsdagar i helgen.
 
 
I slottsparken så hade dom riddarspel med självaste Robin Hood och Marion i ena laget.
 
 
Jag och min jobbarkompis Hanna som för övrigt är med och arrangerar våra medeltidsdagar i Söderköping hade klätt oss fina dagen till ära.
 
 
Vi hade även med oss kläder till ungdomarna på jobbet så att dom också fick vara tidsenliga i medeltidskläder, en kanondag med strålande sol i den fina slottsmiljön och alla var trötta och nöjda när vi for hem.
 
 
Har alltid velat ha en Magnoliabuske och förra året så köpte jag mig en för pengar jag fick av min mamma i födelsedagspresent och nu blommar den så fint på bar kvist.
 
 
I onsdags var jag på Malins gym NW i Linköping och körde ett pass med löpstyrka för en av deras PT Sanna, massor med övningar för rumpa, mage och ben. Sådana övningar som är såå tråkiga just för att man är som svagast där men det var ett kul och nyttigt pass.
 
 
Hoppas ni haft en fin helg trots att det fortfarande är så kallt, nu är det dags för värmen att återvända tycker jag.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej