Igår var det nypremiär för stadsloppet i Söderköping som har återuppstått efter ett antal år, tror att det var över 15 år sedan jag sprang det sist, vi har visserligen haft Kanalrundan men det har inte varit riktigt samma sak.
 
 
Precis när starten gick så öppnade sig himlen och det började åska, blixtra, blåsa och spöregna, har nog aldrig genomfört ett lopp tidigare under dom omständligheterna men tog mig i mål på ca 33 minuter trots att jag knappt såg vart jag sprang för glasögonen var alldeles suddiga. Men med dom förutsättningarna så var både Hella och jag nöjda med vår insats.
 
 
Jag hade även bästa hejarklacken med barn och personal från jobbet som trotsade ovädret och kom och hejade på mig med skylt och allt vilket var jättegulligt av dom.
 
 
Vill även passa på att önska er en trevlig midsommar, själv kommer jag att arbeta på dagen och därefter blir det lite firande tillsammans med några grannar.
 
 
/Kram Mia
 
 

Kommentera

Publiceras ej