I måndags så var vi några stycken som åkte ut till Billbäcks plantskola utanför Norrköping för att Ann-Catrine i juntan skulle få handla upp sitt presentkort som hon fick av oss tidigare i år då hon fyllde år.
 
 
Vi började med att bjuda henne på lunch i deras mysiga restaurang Villa Flora som vi kunde avnjuta ute i solskenet.
 
 
Därefter kunde hon (och även vi) shoppa loss bland alla deras fina blommor.
 
 
Själv kom jag hem med några blommor och ett rabarberstånd då mitt nästan har försvunnit, har tänkt att jag ska fixa till ett nytt land där jag ska ha mina rabarberplantor.
 
 
I går så hade jag mina arbetskamrater här för lite sommaravslutning och sista personalmöte innan semestrarna börjar. Till lunch blev det smörgåstårta som chefen bjöd på dagen till ära, hade beställt den på Fix konditori i Söderköping som jag varmt kan rekomendera.
 
 
Idag blev det en löprunda mellan regnskurarna, har mest blivit vandring sista tiden men på onsdag går Stadsloppet i Söderköping av stapeln så det är väl bäst att jogga igång lite.
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej