Igår på lunchen så tog jag en promenad förbi Söderköpings Brunn då Antikrundan hade inspelning i vår lilla stad. Det hade samlas fullt med folk och kön ringlade lång utmed ån med förväntansfulla människor som väntade tålmodigt i värme på att få sina klenoder värderade.
 
 
Sjäiv testade jag mina nya solbrillor som jag provade ut och beställde nere i Ullared och som kom med posten igår.
 
 
Passade ju precis med nya solglasögon då Sofie och jag far till Kos i morgon bitti, planet går från Norrköping så det är skönt att slippa ge sig upp till Arlanda. Älskar dom grekiska öarna med deras goda mat så nu ska jag frossa i grekisk sallad och moussaka i en vecka.
 
 
Vid den här baren ska vi nog kunna unna oss en och annan Pina Colada i veckan. Fortsättning följer när jag kommer hem.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej