Igår plockade jag fram racern för första gången i år och tog en sväng på drygt två mil, åkte via Finnerstad som enbart består av backar uppför och nerför som värsta bergochdahlbanan ner mot Göta kanal.
 
 
Tog ett litet stopp där för att njuta av det fina vädret.
 
 
Fortsatte sedan utmed kanalen ner till Söderköping där det blev ytterligare ett stopp med glasspaus vid rådhustorget innan jag fortsatte hemåt. Det är viktigt att njuta av sina träningspass också och inte bara stressa på.
 
 
Har nu även fått min fina rosenbåge som jag fick av min man i födelsedagspresent på plats, och nu har jag brottats med att få rosen att klättra i den utan allt för många taggar i fingrarna så nu är det bara att vänta på att rosen ska börja blomma också.
 
 
Idag har det änligen kommit några droppar regn men det behövs mycket mer för det är så torrt i hagarna så gräset har knappt växt något än, är lite orolig för att det ska bli lika torrt som förra året då det verklgen var kris med både bete och vinterfoder men vi får verkligen hoppas att det kommer mer regn inom en snar framtid.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej