Det har inte hänt så mycket dom senaste dagarna mer än att jag har börjat att jobba igen, vi får väl även tacka dom högre makterna till att det äntligen har kommit lite rejält med regn så att den värsta brandrisken är över. Förhoppningsvis så börjar gräset i hagarna växa igen, inte för att det går någon nöd på mina hästar för dom har gott om bete kvar men i många hagar finns det ju knappt ett grönt strå till dom stackars djuren.
 
 
Jag har även blivit klar med min ICA Klassiker som jag har gjort, det är ju samma sträckor som den stora klassikern och man ska göra dom under ett kalenderår men du behöver inte göra delmomenten på en gång utan du får lägga ihop sträckor under en längre tid.
 
 
I lördagskväll tog vi med kvällsmaten och for vi ut till Stegeborg med jobbet och satt där och njöt av den ljumma men ganska blåsiga kvällen.
 
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej