Hoppas ni haft en bra påsk i det fina vårvädret, själv har jag jobbat större delen av påsken så det har inte blivit så mycket firande här.
 
 Idag gick Bosse, Sofie och jag ut och åt kinamat istället för att laga påskmat.
 
 
Till förätt tog jag Anka medan dom åt lite olika rätter och som vanligt blev det friterad banan till efterrätt.
 
 
På förmiddagen tog jag en cykeltur på två mil, jag har nu börjat att träna inför tjejvättern och räknar med att jag ska minst cykla 50 mil innan det är dags för start.
 
 
Har skaffat mig en ny cykeldator så jag har lite koll på hur jag cyklar, den mäter tid, distans, hastighet och jag kan även se den totala distansen jag cyklat så nu är jag uppe i 5,5 mil av dom 50.
 
 
Var även tvungen och stanna för att fota dom första tussilago som jag sett i år, så nu måste väl ändå våren vara här.
 
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej