Igår morse vaknade jag med den här utsikten.
 
 
Jag vaknade nämligen på båten till Åland eftersom min fina vän Sussi fyllt 50 år så överaskade Hella och jag henne med en resa i det blå.
 
 
Glad som alltid trots att hon har handen i bandage efter vurpan på Tjejvättern.
 
 
Vi hade helt underbart väder med strälande sol och ingen blåst så vi slapp bli sjösjuka.
 
 
På utresan hade vi bokat smörgåsbord och som vanligt äter man alldeles för mycket för man vill ju smaka på alla godsaker som serveras.
 
 
Efter maten gick vi upp på soldäck och tog en drink och njöt av dom sista solstrålarna.
 
 
Sussi och Hella var så modiga och duktiga när dom gick upp och sjöng Himmelen runt hörnet med Lisa Nilsson på kareokern.
 
 
Dagen efter avslutade vi resan med att vinna musikquizet och första priset där var en resa för två personer med både bussanslutning, smörgåsbord och en ganska fin hytt så vi får beställa till för ytterligare en person så åker vi igen lite senare i år.
 
 
Tack tjejer för en jättekul resa.
 
/Kram Mia

1 kommentarer

Sussi.A

01 Jul 2016 16:33

Det är jag som ska tacka. Är och blev så glad för det ni gjorde för mig. Tacksam och överväldigad. Vilka fina vänner jag har!

Svar: Det är du värd och vi hade nog alla lika kul ;)
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej