I fredags åkte vi upp till Stockholm för att gå på Mamma Mia på Tyrol tillsammans med Patric, Kattis och lite goda vänner till dom.
 
 
Vi började kvällen på Josefinas bar som ligger så vackert ute på Djurgården och vi hade sådan tur så solen kom fram precis när vi kom dit.
 
 
Hela gänget som var med träffades där innan för att ta en drink.
 
Min gulliga svägerska Kattis och jag.
 
 
Efter ett glas Cava gick vi vidare till Gröna Lund där Tyrol ligger.
 
 
Väl inne var det verkligen som att man förflyttades till en taverna i Grekland och man fick följa med på ett äkta Grekiskt party.
 
 
Showen var fantastiskt bra med duktiga artister och musik från Mamma Mia filmen. Artisterna gick runt bland borden och sjöng samtidigt som dom serverade en grekisk buffé.
 
 
Efter en hejdundrande show så flyttades borden undan och vi fick dansa loss själva resten av kvällen.
 
 
Kattis, Anna, Patric och jag i full fart på dansgolvet.
 
 
Det här har nog varit en av dom roligaste kvällar på mycket länge, tack alla fantastiska människor som var med.
 
 
Efter att vi varit hemma och bytt kläder igår for vi vidare och firade Sussi som har fyllt år, där vi blev bjudna på god mat och dryck.
 
Efter en intensiv helg har jag bara tagit det lungt idag förutom att jag nu har jag varit nere vid sok stugan och sprungit 5,5 km på tunga ben, tror att det var dansen i fredags natt som satt kvar i benen fortfarande.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej