I dag hade Bosse semester så vi åkte in till Norrköping för att uträtta lite ärenden, hade sett en annons hos Media market på en ny dator som jag var intresserad av och för en gång skull så fanns den hemma. Så nu har jag en vit fin Asus dator. Tycker det ser fint och fräscht ut med vita saker så har länge velat ha en vit dator och nu när mitt gamla tröskverk knappt går att få fart på längre så passade jag på.
 

Var även på Stadium och fyndade lite nya kläder och nya löparskor inför resan till Portugal.
 

Innan vi åkte hem passade vi på att luncha hos Nisse på Thai House i Norrköping.
 

När jag kom hem så tog jag en joggingtur med "Träningspodden med Jessica och Lofsan" i hörlurarna, dom är så härliga att lyssna på, bjuder på sig själva och är en riktig inspirationskälla. Längtar redan efter nästa avsnitt.
 
 
Nu ska jag sätta mig med min nya dator och försöka få fart på den och få in Windows 10 i den för 8an vill jag definitivt inte ha. Så jag hoppas att det här är sista gången jag bloggar från den här datorn

/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej