I fredags tog jag tåget upp till Stockholm för ett besök hos min bror, åkte upp i Fredags för igår skulle jag och min fina svägerska Kattis till Stockholmsmässan på ett träningsevent med Springtime som vi även åkte till Portugal med.
När jag kom upp till Stockholm gick jag en sväng på stan och eftersom det var Black Friday så lyckades jag fynda bl.a en ny jacka och lite annat smått o gott.
 
När vi kom fram till mässan på Lördagen fick vi hämta ut våra badge med alla våra inbokade pass så vi kom in i de olika hallarna.
 

Vi startade förmiddagen lite lugnt med föreläsningar av både Malin Berghagen"Skillnaden på att vara vid liv och att leva" och Martin Lidberg "Vägen till bättre hälsa". Det var två mycket intressanta och inspirerande föreläsningar.
 

Mellan dessa föreläsningar så körde vi ett Yoga pass med Malin Berghagen, Tror att det var Ashtang yoga.
 

På eftermiddagen blev det tuffare då vi körde tre pass på raken, vi började med ett pass som hette Dynamic Movement med Oscar Jöback vilket var mest benstyrka med mycket benböj, därefter var det ett tufft Let´s Samba danspass med Annika Sjöö.
 
 
Till sist avslutade vi med ett parträningspass som bestod av mycket löpstyrka så idag har jag en djävulsk träningsvärk  främst i benen och rumpan.
Annika Sjöö och en trött Kattis efter sista passet.
 
 
Här är vi trötta och nöjda efter en kanon rolig dag på Stockholmsmässan, allt var välordnat och det fanns även en stor hälso och fitnessmässa som vi besökte men vi hade in jättemycket tid till att gå omkring där. Återkommer gärna ett annat år.
 

När vi kom hem till dom igen hade även Bosse och Sofie kommit så vi avslutade kvällen med en kanon god Italiensk middag som min bror hade fixat tills vi kom hem, så efter god mat och ett glas vin sov man gott inatt.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej