I måndags var Hella; Malin och jag och testade på militärträning. Har länge velat prova men det har inte blivit tillfälle förrän nu när dom kör några prova på pass i Söderköping och det var faktiskt jätteroligt men ungefär vad jag väntat mig. I morgon kväll kör dom igen i Brunnsparken.
 
Och i torsdags sprang Sussi och jag vårruset i Norrköping, gick ganska bra för jag orkade springa hela vägen men inte så fort så jag kom i mål på 34.45 vilket var lite långsammare än jag hoppats på men det var så trångt i starten så man kom inte igång att springa direkt.
 
 

Efteråt bjöd Sussis mamma på smarriga mackor som hon fixat, eftersom regnet kom precis när vi gick i mål så fick vi äta matsäcken i bilen.


I dag har Malin och jag varit ute hos mamma och firat mors dag. På vägen hem när vi passerade Lundby blommor som har så mycket fint så fick jag välja något där så det blev en fjärilslavendel och några fina skyltar till mina kryddor.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej