Idag är det en underbar solig vårvinterdag och jag kunde inte låta bli att fota hästarna lite där dom stod och njöt i solen.
 
 
Visst är det något speciellt med hästögon, man kan avläsa så otroligt mycket i deras ögon om hur dom mår och jag måste säga att när man tittar in  i Goodinas ögon just nu så ser hon lugn och harmonisk ut.
 


Igår tog jag även fram min gamla spark och provkörde den, det blir ju så halt när det töar och fryser om vartannat så jag får väl göra som tanterna i Norrland använda den som rullator så man inte slår ihjäl sig på isen.


Det är inte så ofta det är sparkföre i vår del av Sverige men igår gick det bra.
 

Nu ska jag snart bege mig in till Norrköping för att fixa lite åt Sofie tills hon kommer hem, och så har jag anmält mig till ett Zumbapass på gymmet ikväll.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej